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Cyberpunk 2077 (Flat)

Dieses Thema im Forum "Computer- und Videospiele" wurde erstellt von SolKutTeR, 11. Juni 2018.

  1. Es ist kein VR Spiel.
     
  2. CyberPunk ist kein VR Spiel und die breite Brille heißt PIMAX8K ^^
     
  3. Naja der Titel ist auch bereits seit über 7 Jahren in der Entwicklung, plus das 1.5 Jahres Zeitfenster bis ende 2019. ;)
    Dafür gibt es dann die E3 2019 "Coming this Year, October 26th" :notworthy:
     
  4. ich dachte, dass das ein VR-Forum ist.
     
    Walthari gefällt das.
  5. Eine kleine Ecke brauchen die VRückten im VRF auch, um abseits von VR über Hobbys/Spiele usw. zu quatschen. ;)
     
  6. … also solche Quasselstrippen hier ;)
     
    SolKutTeR gefällt das.
  7. Wer den Spoiler von Ciri aus einem The Witcher 3 zu Cyberpunk 2077 noch kennt,... wirklich gut gemachter Fan-made Trailer @Tolkfan. :eek:(y)




    [Edit]
    Hier noch die Infos der Behind-Closed-Door Gameplay Season von der E3.
    • CD Projekt describes the game as a “first-person RPG.”
    • Gameplay is in first a first-person perspective, but switched to third-person during a cutscene.
    • You play a character named V (as in the letter).
    • V can be a man or a woman.
    • The stats you pick at the start include Strength, Constitution, Intelligence, Reflexes, Tech, and Cool.
    • These stats are all pulled from the original tabletop RPG.
    • You can drive cars in the game, and seemingly toggle between first and third person during this.
    • While driving in first-person, the U.I. appears diegetically on the windshield.
    • CD Projekt also described Cyberpunk as a “mature experience intended for mature audiences.”
    • Like Witcher, you take missions from NPCs and have dialogue options in conversations.
    • It’s an open world that you open up more with “street cred.” For example, a specific jacket might raise it by 5%, allowing you access to new places.
    • Completing a quest levels up your street cred.
    • The UI in the demo is extremely minimal at — just a light compass and a small quest log.
    • UI expands during combat — enemies have names, health bars, and what appear to be levels.
    • Some enemies have question marks instead of levels, possibly meaning they’re much higher level than you.
    • Damage numbers pop up during combat.
    • There’s a bullet-time-like ability that allows you to slow down time.
    • CD Projekt keeps emphasizing that choices have consequences, in the moment and to the world at large.
    • Obstacles have several solutions depending on your skills. For example, V got to a door, but his hacking skill was too low. However, his engineering skill was high enough, so he could open a panel and bypass the door.
    • There’s an inspection system lets you look super close at items and learn more about lore.
    • You use an inhaler to heal.
    • Gunplay feels slower than Doom or Borderlands, but faster than Fallout 4.
    • CD Projekt showed off some late-game abilities, including mantis-like blade arms and wall running.
    • A boss fight against a dude in an exoskeleton was shown. This included sliding under cars and taking cover.
     
    #17 SolKutTeR, 13. Juni 2018
    Zuletzt bearbeitet: 13. Juni 2018
  8. Die ersten Screenshots & Konzept-Arts plus ein kleiner Blick, in die Behind-Closed-Door Area.

    [​IMG]
     
  9. könnte was grosses werden
     
  10. Hier hat jemand die Stadtzene zusammengefügt..schon beeindruckend.
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    Sieht aus als wären die Gebäude im Zentrum unterhalb des Meeresspiegels wenn man den Highway rechts verfolgt :D
     
    Sashmigo und SolKutTeR gefällt das.