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Rec Room

Dieses Thema im Forum "Plattformübergreifende Spiele" wurde erstellt von Hammerschaedel, 29. Juni 2016.

    • Online multiplayer so you can have fun with people from all over the world
    • Fist bump to party up - stay together and play together!
    • Be yourself - customize your appearance in the changing room
    • Hang out and play in the Locker Room, or choose one of our fun activities:
    • Disc Golf
    • Zero-G Paddle Ball
    • Dodgeball
    • Or just choose "Quick Play" to jump into a random game
    • General craziness and fun!
    und für lau^^

    http://store.steampowered.com/app/471710/
     
  1. Es gibt nun auch Paintball, mir hat es ziemlich spaß gemacht!
     
  2. Ich weiß gar nicht was ich zuerst oder als nächstes machen soll.(n) Es gibt sooooo viel und ich habe viel zu wenig Zeit dafür.:(
     
  3. Hallo,

    also Paintball kann ich auch uneingeschränkt empfehlen, zumindest wenn man diese Art des Spiels mag.
    Nach Raw Data, wenn man es dann mehrere male durchgespielt hat und dringend weitere Missionen benötigt, sowie Battle Dome, welches teilweise an fehlenden Mitspielern krankt, eine tolle MP Spieleerfahrung...


    Gruß André
     
    #4 VJS_Tiger, 2. August 2016
    Zuletzt bearbeitet: 2. August 2016
  4. Ich muss sagen mir hat REC ROOM (bisher) nicht wirklich gefallen. Mag sein das meine Erwartungen zu hoch waren nachdem ich eigentlich nur positives gelesen hatte, aber mich haben die Spiele die ich ausprobiert habe nicht überzeugt. Die Interaktion mit Mitspielern ist ziemlich nett, aber die Spiele selbst fand ich doch eher öde bis nervig. Zumindest bisher gibt es eine Menge andere Sachen die ich wesentlich spannender finde...
     
  5. Wie bewegt man sich denn da fort bei paintpall z.b
     
  6. Na ja....
    Ich kann nur für Paintball sprechen, die anderen Spiele habe ich nicht probiert. Aber dies finde ich recht gelungen. Klar ist die Grafik WII ähnlich, aber funktioniert mit mehreren Spielern problemlos und physikalisch nachvollziehbar.
    Aber jeder hat halt andere Prioritäten



    Mit dem TrackPad per Jump...


    SolKutTeR: Beiträge zusammengefügt
     
    #7 VJS_Tiger, 2. August 2016
    Zuletzt von einem Moderator bearbeitet: 2. August 2016
  7. Hallo, zusammen,

    da gibt es dieses Spiel "Paddleball" in Rec Room. Die ganze Zeit war es so, dass, wenn man ein Spiel gestartet hat, die eigenen "Chaparone-Grenzen" sinnvollerweise ganz automatisch parallel zu dem Spielfeld war.

    Seit einer Woche ist es jetzt so, dass meine Chaparone grenzen vollkommen schief zu dem Spielfeld stehen, so ungefähr im Winkel 45 Grad...so kann man nicht spielen!

    Ist das bei euch auch so? Liegt das an dem Spiel selbst oder gibt es irgendeine andere Einstellung (in Steam VR), die daran Schuld sein kann?


    SolKutTeR: Beitrag verschoben
     
    #8 zubomani, 15. August 2016
    Zuletzt von einem Moderator bearbeitet: 15. August 2016
  8. Das große Quest for the Golden Trophy! Update ist nun Online. (y)



    UPDATE IS LIVE - The "Quest for the Golden Trophy!" Edition
    • New game mode: The Quest for the Golden Trophy. The theater kids are putting on a show for you: The evil goblin king has stolen Coach's Golden Trophy. Team up with your friends and embark on an epic quest to recover it! The Quest is an all-new, build for VR, co-op dungeon crawler inside of Rec Room! Word of warning: Quest is hard... Brutally hard with four players. Practically impossible alone!
    [​IMG]
    • The Quest brings many new features to Rec Room: Swords, shields, bow weapons, enemies with AI, and more! Have fun, and let us know what you think.
    • Play Quest by finding the door to the Theater Dept. in the Locker Room, or by selecting it in your watch menu. Use the party, invite and friend features to assemble your band of adventurers!
    • New Quest-themed avatar items - two fun new outfits that can only be unlocked by completing Quest! Wanna look the part? Master the dungeon...
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    But it's not all Quest stuff! This update also includes:
    • The return of Leaderboards. This time cross-platform! In this release they are only for paintball, but we've done a lot of backend work that should make it easy to add them to other activities. Let us know where you want them next, and how we can make them better. The two-week leaderboards reset immediately every two weeks at midnight on Sunday PST (that's 8AM Monday GMT).
    • Fixed a bunch of collision geometry in Disc Golf. Should lose your disc less often now! And if you do, there's a new Hazard Button (check the Play menu in your watch) that will bring your disc back for you.
    • A big overhaul to our moderation features. We realized that "ghost mode" wasn't really cutting it, and went back to the drawing board. This update replaces ghost mode with the Ignore Bubble. With Ignore Bubble on, any player (including objects they are holding) simply fade from view when they get too close.
    • Ignore Bubble[/b] can be controlled in Experience Settings (check your watch). It defaults to small (which fades out very close stuff, but doesn't impact gestures like fist bump or high five). You can make it larger, or turn it off entirely.
    • One really nice thing about Ignore Bubble is that it's completely consistent across the entire game. It works in Charades, Paintball, etc.
    • Many thanks to the players who contributed ideas and feedback on moderation to help with the design of this!
    • We've also merged Report and Vote to Kick functions. The Report button now does both. You can still specify a reason, and we've done a bunch of work on our backend to make our tracking and response better. We are far from done with this, and we very much appreciate your patient and feedback as we learn and make improvements here.
    • New Streamer Cam - this is intended for those of you who like to stream your Rec Room sessions. Turn it on in Advanced Settings (check your watch), and it will create a follow cam that outputs to your display mirror.
    • There's now a Recent Players List in the watch menu. Forgot to friend someone you had fun with before they left? Now you can do it after the fact =]
    • Your teleport laser now bounces off other player's teleport bubbles.
    • We did some backend optimizations that make your watch menu much more responsive. It now updates in realtime in lots of situations where it didn't before!
    • Spectators are now teleported back to the start area at the end of a game.
    • Removed "lock highlight" effect from paintball
    • Ooh this is a cool one: You can now see your own shadow! You didn't used to be able to see your own torso shadow, which was lame. Now you can. I think this means winter will last another two weeks or something?
    • Lots of little bug fixes and improvements: Fixed a bug where you could spawn without gun in charades, paintball grenades will blow up in your hand again, lots of other little things. No doubt we added a bunch of new bugs too =]
    • Lastly, and this is BY FAR THE MOST IMPORTANT: Ping pong ball in dorm room no longer automatically cleans itself up while you're bouncing it on the ping pong paddle. I'm sure that when they start Rec Room everyone, like me, spends five minutes In the Dorm Room seeing how many times you can bounce the ping pong ball on the paddle. Right?
    OK that's it! We hope you enjoy Quest and we look forward to your feedback. As always, please let us know what you think - we value all feedback positive or negative. Keep it coming! OK, have fun, be excellent to each other, and we'll see you in Rec Room.
     
  9. Mir ist aufgefallen das sich in Rec Room Paintball das Teleportsystem sobald ein Spiel startet komplatt veränert.
    Im "Vorraum" kann ich den Teleportknopf drücken,drücken,drücken und springe umher wie ein junges Reh.Aber sobald dann das eigentliche Match startet ist das komplett anders.Man drückt auf teleport und es dauert eine gefühlte Ewigkeit bis ich dann endlich zu dem anvisierten Punkt komme.Man muß extrem doll drauf drücken oder drückt extrem doll drauf weil man das Gefühl hat das man sonst garnicht von der Stelle kommt.So ist auch das Ausweichen sobald ich unter Beschuss bin total schwierig.Ich habe aber das Gefühl das es bei den anderen Spielern geschmeidiger geht.
    Täuscht das oder ist das ist bei allen Mitspielern so?
    Dachte das dieses update auf Touchteleport was ändert,aber das funktioniert bei mir bisher überhaupt noch nicht.